KaratayUZEM Uzaktan Eğitim Sistemini ilk defa kullanacak olan öğrencilerimizin, öncelikli olarak Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ye giriş sağladıkları kullanıcı adı ve şifreleri temin etmeleri gerekmektedir. Konuyla ilgili videolu anlatıma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

İlgili Link : https://www.youtube.com/watch?v=ZGavmmIZ-NU

Karatay UZEM sistemine  http://uzem.karatay.edu.tr  www.uzemkaratay.com  https://karatay.almscloud.com/ adreslerinden giriş sağlayabileceğinizi belirtmek isteriz.

Hatırlatma : KaratayUZEM Sistemine, üniversitemiz öğrenci otomasyon sistemine (OBS) giriş yaptığınız kullanıcı adı ve şifre ile giriş sağlayabileceğiniz gibi e-Devlet ile de giriş sağlayabilirsiniz. KTO Karatay Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi veya Enstitü tarafından bunun dışında bir şifre verilmemektedir.

Ders kaydını yapmayan ve/veya ders kaydı danışmanı tarafından onaylanmayan öğrencilerimiz, sistem üzerinde ders kayıtları olmadığı için KaratayUZEM sistemine giriş sağlayamayabilirler. Ders kaydı olmadığı için sisteme giriş yapamayan öğrencilerimizin öncelikli olarak Danışmanları ve/veya LEE Öğrenci İşleri  ile iletişime geçmeleri gerekmektedir.

Ders kaydını gün içinde tamamlayan öğrencilerimizin KaratayUZEM Senkronizasyonu gün içinde (her gece 23:59 da) yapılmakta olup, sistemlerini düzenli olarak kontrol etmeleri (almış oldukları derslerin sistemlerinde görünüp görünmediğini) gerekmektedir.   

KaratayUZEM Uzaktan Eğitim Sistemi ile ilgili tüm bilgilere uzem.karatay.edu.tr  web adresinden ulaşabilirsiniz.

Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi’nden (KaratayUZEM);

  1. uzem.karatay.edu.tr web sitesinde yer alan İletişim Formunu doldurarak,
  2. [email protected] adresine e-posta göndererek,
  3. M Blok 1. Katta bulunan ofisimize gelerek destek alabilirsiniz.

KTO Karatay Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi ve Lisansüstü Eğitim Enstitüsü olarak yeni dönemin hayırlı olmasını temenni eder, tüm öğrencilerimize yeni dönemde başarılar dileriz.